Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av produkter fra www.glitterecolovers.no. Salgsbetingelsene utgjør sammen med bestillingen innlagt i nettbutikken på glitterecolovers.no, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Kjøp ved netthandel regulert i markedsføringsloven, personopplysnings-loven og e-handelsloven.

Bestillings- og avtaleprosess

Når vi mottar deres bestilling, bekreftes ordren automatisk. Ordrebekreftelse og kvittering for eventuell kortbetaling vises på skjerm samt sendes til registrert e-postadresse. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når den er mottatt, og undersøk om ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil dere få melding om dette.

Priser og frakt

Selskapet Eco Lovers er eier av nettbutikken glitterecolovers.no. Alle priser er inkl mva.

Fraktkostnader har en fastpris på kr 39,-, og fri frakt over kr 400,-. Det kan unntaksvis være kampanjer med fri frakt. Vi sender kun ut til adresser i Norge pr dags dato.

Betaling

Leveranser til privatpersoner forutsettes betalt med bankkort, kredittkort eller PayPal. Privatpersoner har angrerett etter angrerettloven og er 14 dager. Angrerettskjema kan lastes ned nederst på siden, og sendes også pr mail til alle kunder etter at de har gjort en handel i vår nettbutikk.

Levering og forsinkelse

Levering av produktene er brevpost fra Posten, eventuelt Norgespakken ved større ordrer. Kun Norgespakken har sporingsnummer. Leveringstid er normalt 2-5 virkedager (dvs eks helg/helligdager), men med unntak som ekstra travle sesonger som før jul. Vi tar ikke ansvar for forsinkelser som Posten måtte stå for. Dersom leveringen av produktene tar lang tid vennligst gi oss beskjed så vi kan få ordnet opp i det så raskt som mulig. 

Reklamasjon

Reklamasjon må skje innen rimelig tid etter at mangelen ble oppdaget eller burde vært oppdaget. Dersom produktene har feil eller mangler kan dere etter omstendighetene kreve retting av feilen, ny levering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når dere får produktet i besittelse. Melding om feil og mangler ved produktet kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes oss skriftlig. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, herunder mottak av varer som sendes tilbake til oss for inspeksjon eller feilretting.

Personopplysninger

Vi vil aldri videreformidle dine personopplysninger til andre aktører. Personer som har personopplysninger behandlet av oss vil til enhver tid kunne få innsyn, mulighet for å få rette feil opplysninger, få dem sperret eller slettet.